- Tuotteet
-
Öljyt
- Teollisuusvoiteluöljyt
- Moottoriöljyt
- MOL Dynamic Gold Longlife 5W-30
- MOL Dynamic Global Diesel 10W-30
- MOL Dynamic Global Diesel 10W-40
- MOL Dynamic Global Diesel 15W-40
- MOL Dynamic Mistral 5W-30
- MOL Dynamic Mistral 10W-40
- MOL Dynamic Star PC 5W-30
- MOL Dynamic Transit 10W-30
- MOL Dynamic Transit 10W-40
- MOL Dynamic Transit 15W-40
- MOL Essence 5W-40
- MOL Farm Protect 10W-40
- MOL Farm Protect 15W-40
- MOL Turbo Diesel 15W-40
- MOL Farm Protect E9 15W-40
- Hydrauliöljyt
- Monikäyttöiset traktoriöljyt
- Vaihteistoöljyt
- Yksiasteöljyt
- Paineilmatyökaluöljyt
- Rasvat
-
Öljyt
- Edustukset
- Yritys
- Ota yhteyttä
Tuotteet
MOL Dynamic Global Diesel 15W-40
Erittäin korkean suorituskyvyn ja matalan tuhkapitoisuuden moottoriöljy hyötyajoneuvoille, jotka on varusteltu nykyaikaisimmilla EGR-järjestelmillä, dieselmoottorin hiukkassuodattimilla (DPF) ja/tai dieselmoottorin katalysaattorilla (DOC).
- Hyötyajoneuvot, joissa on pakokaasujen takaisinkierrätysjärjestelmä, selektiivinen katalysaattori, hiukkassuodatin ja/tai hapettava dieselkatalysaattori
- Matalarikkisellä ja erittäin matalarikkisellä polttoaineella toimivat hyötyajoneuvojen moottorit
- Tavanomaiset suuritehoiset vapaasti hengittävät tai turboahdetut hyötyajoneuvot
- Lyhyen ja pitkän matkan bussit ja hyötyajoneuvot
- Alhaisella nopeudella ja suurella kuormituksella toimivat dieselmoottorit rautatiekalustossa ja laivoissa
- Kaivos-, rakennus-, maatalous- ja maansiirtokoneiden moottorit
Matala tuhkapitoisuus
Antaa pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmille pitkän käyttöiän
Alhainen öljynkulutus
Vähemmän voiteluaineen lisäystarpeita, mikä tekee toiminnasta taloudellista
Erinomainen noen käsittely
Suojaa nokijäämiltä ja seinämien kiillottumiselta
Erinomainen leikkausstabiilius
Säilyttää erinomaiset ominaisuutensa pitkäaikaisesti myös suurten kuormitusten ja leikkausvoimien alaisuudessa
Poikkeuksellisen hyvä lämpö- ja hapettumisstabiliteetti
Täydellinen suojaus liejunmuodostusta ja sakkautumista vastaan
Suuret alkaalireservit
Neutraloi happoja jatkuvasti, joten öljynvaihtoväli voi olla pitkä
API CJ-4/SM
DTFR 15C100 (ex MB 228.31)
Volvo VDS-4.5
Renault RLD-3
MACK EO-S-4.5
ACEA E9
ACEA E7
API CK-4
API CI-4 Plus
API CI-4
API SN
API SM/CF
JASO DH-2
Ford WSS-M2C171-F1
MAN M 3275
MAN M 3575
Volvo VDS-3
Volvo VDS-4
MTU Type 2.1
Caterpillar ECF-2
Caterpillar ECF-3
MACK EO-O Premium Plus
DDC 93K218
Detroit Diesel DFS 93K222
Allison C-4
Deutz DQC III-10LA